torsdag 1 november 2012

Läsrapport oktober

Jag fattar inte! Under oktober hann jag läsa DUBBELT så många böcker som jag vanligtvis hinner på en månad. Var oktober en ovanligt lång månad eller vad? Ja, detta är i alla fall skörden:

David Nicholls En dag (Ljudbok)
Stephen King Sången om Susannah: Det mörka tornet VI
Selma Lagerlöf Kejsaren av Portugallien
Björn B. Jakobsson De dödas ljus
Ninni Schulman Flickan med snö i håret
Elisabeth Östnäs Feberflickan
Justin Cronin The Twelve
Agneta Pleijel Drottningens chirurg (Ljudbok)

En dag
kommer jag aldrig glömma. Och efterlängtade The Twelve var inte heller fy skam. Både Selma Lagerlöf och Stephen King på samma månad! Några besvikelser som vanligt men överlag en mycket MYCKET bra månad!

2 kommentarer:

Maria sa...

Ah, Feberflickan. Den läser jag just nu. Och jag måste verkligen läsa The Twelve i vinter!

Det mörka tornet sa...

Ja! Det måste du! :-)