fredag 29 april 2011

Bokåtervinning 2.0 - min lista

Bokåtervinningen startar inte förrän den 2/5 vilket innebär att inga böcker kan tingas innan dess. Förövrigt är reglerna som följer:

För att delta bidrar du med minst 10 böcker till potten. Du lägger upp din lista på bloggen som ska innehålla titel, författare, format och skick. När du lagt upp din lista är det bara att klicka runt hos andra som deltar i återvinningen och tinga böcker. Den som skickar boken står för portot och ansvarar också för att bokens skick motsvarar beskrivningen.

Jag väljer att lägga ut min lista redan i dag, men kom ihåg att inte börja tinga förrän den andra!

Jane Austin och Seth Grahame Smith; Stolthet och fördom och zombier, pocket, läst en gång, bra skick.
Anders Fager; Svenska kulter, pocket, läst en gång, bra skick.
Lisa Jackson; Skräcknatt, pocket, läst en gång, bra skick. TINGAD
Jonas Hassen Khemiri; Ett öga rött, pocket, läst en gång, bra skick.
Jessica kolterjahn; Nattfjäril, pocket, läst en gång, bra skick. TINGAD
Virginia Lee Barnes och Janice Boddy; Aman, en somalisk kvinnas berättelse, pocket, läst en gång, bra skick.
Doris Lessing; Gräset sjunger, pocket, läst en gång, bra skick. TINGAD
Alexander McCall Smith; Damernas detektivbyrå, pocket, läst en gång, bra skick.
Anders Roman; Någon i din säng, pocket, läst en gång, bra skick. TINGAD
Anne Tyler; Och var hör du hemma? pocket, läst en gång, bra skick.

11 kommentarer:

enligt O sa...

Oj! Måste hugga tidigt på en av titlarna!

Det mörka tornet sa...

Jag kommer nog vara på där på din lista också! :-)

enligt O sa...

Godmorgon! Finns Nattfjäril kvar skulle jag hemskt gärna vilja ha den.

Therese sa...

Jag vill gärna tinga Skräcknatt och Någon i din säng.

Det mörka tornet sa...

De är era! :-)
Emma

Carola sa...

Hej!
Du får gärna Barfota änglar av mig. Det gick inte att maila dig, men om du mailar mig din adress så skickar jag boken imorgon.
barnboksbloggen (snabela) hotmail.com

Therese sa...

Jag har mailat dig min adress.

Therese sa...

Alkemisten är din förresten! =)

Det mörka tornet sa...

Toppen!! Då ska jag skicka böckerna snarast! :-)

enligt O sa...

Hej igen! Har inte läst Lessings bok och finns den kvar vill jag gärna ha den med. Måste bara se till att läsa den snabbt så att den inte blir liggande...

Det mörka tornet sa...

Den är din den med! :-) Maila mig din adress så ska jag skicka dem till dig!!