lördag 30 april 2011

Det är tur...

...att jag kan skratta åt mig själv och att andra bokbloggare tydligen inte har ett enda besserwisserdrag i sig. Inser att jag har skrivit att Murakamis nya bok heter IQ84 och inte 1Q84 som är det rätta namnet!! Hakade tydligen upp mig på att boken hade något med ÍQ att göra men nu förstår jag det RIKTIGA namnet bättre! Vad boken än heter har jag hittills läst ca 150 sidor i del ett och det är verklige min cup of tea. Det är Murakamistil rakt igenom och jag vill bara läsa hela tiden! Kanske hinner jag till den trettonde i alla fall!!

Ikväll stannar jag hemma från valborgsbrasan och tittar på Sveriges debut i årets hockey-vm istället! Men ni kan ge er tusan på att jag tar fram Murakami i periodpausarna!

2 kommentarer:

Ela sa...

Äsch, detaljer. ;-)

Det mörka tornet sa...

Hehe...precis!! :-)