onsdag 4 maj 2011

Uppdatering: Bokåtervinning 2.0

Nu har det gått några dagar sedan Bokåtervinningen drog igång. Jätterolig idé det här! Jag har redan fått hem några böcker i lådan! Tyvärr har jag varit lite dålig själv och inte börjat skicka än. Men jag lovar att böckerna ska börja gå iväg innan veckan är slut.

Förövrigt går det fortfarande att tinga böcker för den som är sugen. Här är listan på de böcker som finns kvar:

Jane Austin och Seth Grahame Smith; Stolthet och fördom och zombier, pocket, läst en gång, bra skick.
Anders Fager; Svenska kulter, pocket, läst en gång, bra skick.
Jonas Hassen Khemiri; Ett öga rött, pocket, läst en gång, bra skick.
Virginia Lee Barnes och Janice Boddy; Aman, en somalisk kvinnas berättelse, pocket, läst en gång, bra skick.
Alexander McCall Smith; Damernas detektivbyrå, pocket, läst en gång, bra skick.
Anne Tyler; Och var hör du hemma? pocket, läst en gång, bra skick.

Inte vara blyga nu!!

5 kommentarer:

enligt O sa...

Hej Emma! Den gröna påsen är inköpt, men behöver din adress för att skicka boken. Maila till linda [at] enligto.se

Det mörka tornet sa...

Jag mailar! Väntar på din adress med!! :-)

enligt O sa...

Ja just det. Tror att jag kom ihåg att maila dig?!

Erika sa...

Hej! Händelser vid Kirkstone Abbey är din. Maila din adress så kommer den på posten :)
erikasbokprat@hotmail.com

Boktagen sa...

Hej! Berlinerpopplarna och Eremitkräftorna är dina, men jag måste ha en adress att skicka dem till. Maila mig leeappelgren@hotmail.com