söndag 19 februari 2012

Hej hej

Läste just på Bokstävlarna om februarihåglösheten. Hur man egentligen inte orkar vara kreativ och blogga just nu. Jag tror detsamma gäller för mig. Jag är trött på snö, trött på massa kläder och trött på mörker. Men snart vänder det go vänner! Och något som har gett mig massor av energi är att jag i dagarna bestämt mig för att inte skriva C-uppsats som planerat. Jag skjuter det på framtiden (om det alls blir av) till förmån för mer tid med bebisen, mer lästid, mer tid helt enkelt! Ett riktigt och rätt beslut för mitt framtida välmående måste jag säga.

Annat: som det Melodifestivalen-fans jag är måste jag väl kommentera Ranelids framträdande i går. Kan inte säga annat än att 1. Han såg hemsk ut i sin morotsröda nyans, 2. Låten var dålig som bara den. Och inte ens roligt/dålig utan riktigt riktigt pinsam! 3. Det jag sett av Ranelid tidigare och det jag såg av honom i går tycker jag att han verkar vara en oerhört osympatisk person. Spelar det här någon roll tänker ni? Ja, på något vis gör det väl det eftersom jag aldrig aldrig kommer läsa något skrivet av denna man. Bryr sig Ranelid? Antagligen inte.

Inga kommentarer: