torsdag 28 februari 2013

Bokrean som inte blev av

Perfekt med sportlov mitt i bokrean kan man ju tycka! Jag är egentligen inget större fan av den fysiska bokrean eftersom jag ändå inte är så förtjust i inbundet och inte tycker att 60 - 70 kr är så himla billigt. Dock är det lite roligare sedan jag fått barn för då kan man ju titta på billiga barnböcker istället.

I dag hade jag ändå tänkt ta med mig lillen in till stan. Vi skulle kika på djuren i parken och ta oss en sväng på bokrean. Ganska mysig sportlovsaktivitet! Onödigt då att lillmannen fick feber och att vi sitter hemma och tar det lugnt istället. Så det blir väl ingen fysisk bokrea för mig. Får kolla lite noggrannare på nätet (jobbigt! Är ju så mycket att bläddra igenom!!) och eventuellt nöja mig med den rea som finns på mitt lokala Coop.

Inga kommentarer: