fredag 22 februari 2013

Förlåt mig..

...lilla bloggen men du ligger verkligen långt ner på min prio-lista just nu! Jobb, barn, hundar, man, vänner, träning och läsning kommer alla före dig. MEN i dag har jag inlett Sportlovsveckan med stort S så förhoppningsvis kommer jag kunna ägna dig lite mer tid.

Dock läser jag, och beställer böcker! Fick hem en stooor hög i veckan med bara efterlängtade böcker. Dessutom  kom jag fram i kön på inte mindre än två böcker jag väntat på från bibblan. Jag måste väl  beställa en eller två (eller 10!!) böcker från bokrean också. Vad gäller de böcker jag för tillfället får mig till livs så lyssnar jag på mycket spännande Belinda Bauer varje kväll på hundpromenaden. Och jag har precis i dag läst klart Kate Mortons I det förflutna samtidigt som jag återigen småbläddrar i The white devil  av Justin Evans. Är nog redo att ta upp den igen.

Kommande sportlovsvecka planerar jag för mycket tid med sonen och mycket lästid. Det är helt nog för mig!!

Inga kommentarer: