onsdag 16 oktober 2013

Det kan bara bli bättre...

Men guuud! Den här veckan kommer inte gå till historien som en favorit direkt! Började med att tappa mobilen i marken och spräcka hela skärmen! Känner mig lite naken utan den och gillar inte att jag inte kan instagrama! Ny var den också! Och hur i hela friden klarade man sig när man inte hade denna mojäng i väskan ständigt? Nu har jag precis dimpit ner i soffan efter en håret-reser-sig-chock hos veterinären där jag startat en undersökning av leder på min ena hund. Blodprov och kontroll, nätta 2000 kr. My god!! Tur att försäkringen kickar in när det ska röntgas! Så DRÖM om min förvåning när jag faktiskt blev en av dem som fick ett ex av böckerna de lottar (?) ut via Booked. Mitt i skit-och-otursveckan liksom! Ska bli spännande att läsa den här lilla saken:
                                            Ön

3 kommentarer:

Lingonhjärta sa...

Usch! Det låter inte riktigt som en fin vecka. Själv är jag så stressad här att jag går omkring med ryck under ögat konstant och håller på att gå i limningen nu i slutsvängen på bygget. Men i slutet på månaden flyttar vi in. Samtidigt med dig antar jag :)

kalebass sa...

Ja, ibland kan man hålla sig för skratt ! Känner igen det där med mobilen. Det hände mig i sommmar, samtidigt med att internet och kabeltv la av... En sak är klar, vi är alldeles för beroende av tekniken. En god bok är sannerligen en fin tröst !

Det mörka tornet sa...

Lingonhjärta: Nehej, det var det inte men man måste väl ha det sådär ibland för att uppskatta alla bra veckor! Å! Det där med nervryckning under ögat känner jag igen! Hoppas det är värt allt slit för er!!

Kalebass: Verkligen! Usch! Dyrt blir det också. Jag klarar mig ju faktiskt bra utan. Men då har jag ju datorn kvar i alla fall. ;)