onsdag 30 november 2011

Det är ju trist

Att jag inte alls hinner läsa just nu. Eller jo, läser en såndär kurs som bara handlar om att få poängen och kunna visa upp ett betyg. Ganska meningslöst och eftersom det tar tid från all rolig och givande läsning försöker jag skynda mig att ta mig igenom den med minsta möjliga ansträngning. Dessutom jobbar jag ju lite och bebisen har börjat få tänder och även sin första förkylning. Snoret har runnit vill jag lova! Under dagen i dag ska vi dock åka på 1-års kalas och jag ska även handla bebisens första julklappar. Jag satsar på böcker den här första julen, det kan man aldrig får för många av! Trist är också att jag missar allt roligt ni gör! Som bokbyten och Stephen King -diskussioner. Ja, jag är lite sur för detta! Men i jul då ni DÅ ska jag prioritera min egen läsning

Inga kommentarer: