fredag 27 april 2012

Fredagsplaner

Jag har varit fruktansvärt bortskämd de senaste veckorna med en bebis som har sovit otroligt bra. Detta har gjort mig bekväm och lat så när bebis kom in i ännu en utvecklingsperiod och nu sover dåligt igen är jag inte alls lika bra rustad för detta som jag var för några månader sedan. Kanske fick jag fem timmars sömn som avbröts med jämna mellanrum i natt. Vaknar som en zombie och är lycklig över att jag fortfarande förstår hur perkulatorn fungerar.

Fredagens planer blir alltså väldigt lugna. Jag planera att läsa färdigt The sick rose, Lyssna färdig på ljudboken Om inte nu så när och även hinna med en novell. Kanske tar vi oss även en tur till coop för inhandlande av cirkeln som det baskemig är på tiden att jag läser nu när den värsta hypen är över och del två redan släppts! Bra fredagsplaner!!

Inga kommentarer: