onsdag 25 april 2012

Ett inlägg

Hej hej! I takt med att bebisen växer och blir allt mer rörlig så får jag allt mindre tid till att läsa (och eftersom jag prioriterar läsandet framför bloggen) framförallt blogga! 

Vad som ändå händer i mitt läsliv är att jag med den föräldralediges slapphjärna glömt att än en gång lämna tillbaka böcker till bibblan vilket resulterat i att mitt konto blivit låst. Jag har ännu inte övervunnit skammen och betalat böterna! MEN, till min födel, lämnat tillbaka böckerna.

Jag spånar på en recension av Lost Boy Lost girl som jag både gillade och ändå inte. För tillfället läser jag dock The sick rose och tycker mycket om. Jag har även hittat min första ljudbok som jag bara-måste-lyssna-mer på!

Har ÄNTLIGEN fått maken att inse att vi behöver fler bokhyllor. Platsbyggda i vardagsrummet. Det kommer inte ske i år men bara att veta att det kan bli av! Maken har även deklarerat att det är TRÅKIGT att läsa godnattsaga för vår son och jag har stuckit artiklar om VIKTEN att läsa för barn under näsan på honom. Tror jag vann den diskussionen va! Ha!

Inga kommentarer: