fredag 19 oktober 2012

12 sekunder till The twelve

Äntligen pep sms:et som jag väntat på så till i min telefon. The Twelve fanns att hämta på mitt utlämningsställe. Och jag har hämtat den. Och jag har läst första raderna. Och jag vill bara ha mer. Och inte förrän på måndag har jag egentligen tid att läsa något mer än korta stunder. Kan man vara ledsen över att man har ett socialt liv? Eller ska jag se det som lyckans fågel att boken räcker längre? Just nu tänker jag ägna en hel timme åt dessa tolv, sedan får vi se hur jag känner för mitt umgängesliv!

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Jag bokade min The Twelve på Amazon och den skulle levereras till min iPad den 25 oktober. Just nu är jag väldigt avundsjuk på dig ;) Ha det så trevligt!

Det mörka tornet sa...

Jag förstår dig! :-) Tyvärr orkade jag kanske läsa 10 minuter i går. Det gav dock mersmak och The Twelve verkar lika lovande som The Passage!