söndag 3 mars 2013

Nyaste Oksanen

Det var tack vare Bokblomma som jag upptäckte att Sofi Oksanen faktiskt skrivit något nytt OCH släppt det på svenska. Jag är ju ett stort fan av Oksanen och har läst (och älskat) både Utrensning, Stalins kossor och Baby Jane så jag är Bokblomma evigt tacksamma för att ha uppmärksammat mig på detta underbara faktum!!

Jag gick direkt in och reserverade boken på bibblan. Kände mig för snål för att direkt klicka hem den eftersom jag köpt så mycket nytt på sistone samt att jag nästan alltid tycker det är löjligt dyrt att köpa nya böcker. Tyvärr hade jag köplats nummer fem! Men men, den som väntar på något gott och allt det där! Plus att jag faktiskt har massa annat bra att läsa!!

2 kommentarer:

Lingonhjärta sa...

Ojoj I see I see! Blev ännu mer peppad på att läsa min nu :D

Det mörka tornet sa...

Du bara måste läsa Oksanen!! Hopaps du ska älska!! :-)