torsdag 6 januari 2011

So far...

Hittills i år har jag faktiskt läst fem och en halv bok. Tre är i och för sig ungdomsböcker men vad gör det? På måndag börjar jag jobba igen efter mitt långa juluppehåll så lästiden kommer att minska drastiskt. Jag ska även plugga på distans med start i slutet av januari så jag antar att det blir mindre nöjesläsning och mer kurslítteraturläsning (som i och för sig kan vara ett nöje det med).

Detta avskräcker mig dock inte för att skaffa mig några riktiga godingar från adlibris. Bara sånna jag inte hitta på bibblan liksom.... Önskar att de ska komma hem till mig fortare än blixten!!


1 9170016984 COLLINS, SUZANNE: HUNGERSPELEN Pocket

1 1409102300 CRONIN, JUSTIN: THE PASSAGE Pocket

1 1846682363 HILL, SUSAN: SMALL HAND Inbunden

1 9170017921 KOLTERJAHN, JESSICA: NATTFJÄRIL Pocket

1 0316008079 SIMMONS, DAN: THE TERROR Pocket

Japp, jag läser hellre pocket än inbundet. Det blir ju så mycket enklare. Tycker till och med att det blir snyggare i hyllan. Mer enhetligt liksom.

Inga kommentarer: