måndag 26 december 2011

God fortsättning

Bokskörd i julklapp = noll stycken. Tydligen är det svårt att hitta de böcker jag önskade mig. Aja, jag fick sådant som gör att jag kan mysa ordentligt när jag läser böckerna som trots allt ligger på hög här hemma istället. Såsom gosiga tofflor och muffinsformar till framtida bokmat. Lilleman fick dock inte mindre än tre böcker vilket nästan är roligare. Hinner jag inte läsa själv så hinnar jag alltid läsa för honom.

Själva juldagarna tycker jag alltid är lite för stressiga (speciellt när man firar jul hemma hos sig själv) så jag brukar alltid pusta ut på annandagen och njuta va julmatsresterna med en bok i soffan. Jul är mysigt men det är i mellandagarna som jag riktigt kan slappna av och gosa ner mig i soffan. Stormväder är också till fördel för bokläsande.

Hoppas ni andra fick alla böcker ni önskat er!!

Inga kommentarer: