torsdag 1 mars 2012

Fresta mig!

Det har ju delats ut lite röda kort här och var i bokbloggssfären. Och oavsett vad man har tyckt om det så kommer jag, inom en snar framtid, att kanske dela ut ett rött kort. Till vem? Jo! Till Beroende av böcker! Hon skriver intressant recension på intressant recension om böcker som jag bara måste läsa! Vet du inte att jag inte alls har mycket lästid nu för tiden? Och att jag är föräldraledig med mycket dålig ekonomi? Jag har inte råd att köpa böcker. Och nu vill jag ju äga den här, den här och den här. När min man skäller på mig för att ekonomin är raserad i botten, då hänvisar jag till dig. Okej?!

2 kommentarer:

Ela sa...

Alltså. Du är ju så söt att jag får tårar i ögonen. På riktigt. Ett enormt tack för de fina orden! :-) Vad glad jag blir! Det röda kortet tar jag med glädje emot och givetvis kan du hänvisa din man till mig om han har frågor om din bokkonsumtion. Jag har ALLA svar på varför man bara måste ha vissa böcker. ;-)

Det mörka tornet sa...

vad härligt att du tog det så! :-) Det är såklart underbart att få så många finfina boktips! Min man ringer dig nån dag då.