lördag 4 juni 2011

Jag är inte otrevlig...

Tvärtom! Jag försöker verkligen svara på kommentarer ni gör på mina inlägg och kommentera inlägg på andra bloggar. Det funkar att kommenterar på wordpress till exempel. Men om ni, liksom jag, använder er av blogger går det inte alls! Jag blir bara kastad tillbaka till inloggningen igen. Där kan jag sedan gå runt flera flera varv innan jag ger upp. Jag hoppas att det löser sig snart, annars byter jag antagligen till wordpress inom en snar framtid. Jag är nära kanten nu känner jag!!

7 kommentarer:

Hanna sa...

Mycket konstigt! Du har inte provat byta inställningar för kommentarer? T.ex. att lägga dem i ett popupfönster? Det skulle kanske kunna funka iaf på din egen blogg?

I annat fall får du snyggt bunta ihop alla kommenterar i ett inlägg och svara på dem där :)

Japp jag haaar lösningar på allt ;)

Miriam - Schitzo-Cookie's Book Blog sa...

Va skumt det låter.. kanske kan skicka ett mail till blogger och kolla?

Anonym sa...

Usch vad jobbigt!
Jag har problem då och då med att posta kommentarer på blogger/blogspot. Otroligt frustrerande när det finns inlägg som jag verkligen vill kommentera.

Jag bytte från blogg.se till wordpress för några år sen och har inte ångrat mig en sekund. Det fungerar otroligt bra, så jag kan verkligen rekommendera ett byte (och det är inte särskilt svårt att föra över alla inlägg och kommentarer heller).

Det mörka tornet sa...

Ändrade lite inställningar och ska se om det funkar nu då!!

Det mörka tornet sa...

Hanna: Tack för tipset! Det verkade funka! Annars hade du ju ännu en smart lösning där. :-)

Miriam: Det hade jag nog gjort till slut. Men det krånglar ju så mycket på blogger så man bli ju bara less!!

Bokstävlarna: Jag bytte till wordpress alldeles nyss för min "vanliga" blogg och jag gillar det jättemycket! Kanske blir ett byte såsmåningom i alla fall!! :-)

Ela sa...

Inloggningsproblemet har drivit mig till vansinne! Men efter att jag skaffat mig Firefox så fungerar det bra. Däremot kan jag inte lägga upp nya inlägg med Firefox utan att sabba hela bloggen, utan där får jag använda Explorer.. Att jag dessutom köpte ny dator i helgen och allt är uppochner gör inte saken bättre.

Wordpress låter som himmelriket i jämförelse, kanske byter även jag snart.

Det mörka tornet sa...

Tycker inte det ska behöva vara så krångligt!! Det ska bara funka oavsett. Tycker verkligen inte att det är en ursäkt att de uppdaterar. Dåligt bara!!